خانوما ایا تلخی دهن ربطی ب جنسیت داره

۹ پاسخ

هیچ چی ربطی به جنسیت بچه نداره همش ژنتیکه

منم داشتم تا هفته ۱۲ خوب میشه آدامس بجو

نه ربطی نداره منم خیلی دهنم تلخه.میگن مال اسید معده است. خودمم وقتی غذایی میخورم که ترش میکنم دهنم بیشتر تلخ میشه

نه از علائم بارداریه
ب جنسیت ربط نداره

واسه من پسره
اصلا تلخی دهان تجربه نکردم
نمیدونم ربط داره یا ن

دختر عمه دهنش تلخ بود پسر شد حالا دیگ نمیدونم

من اوایل بارداری که فولیک اسید میخوردم مزه دهنم خیلی بد بود همش مزه آهن میداد بعد اینکه فولیک اسید تموم شد خوب شدم الآنم بچه ام پسره

وای منم همه‌ش دهنم تلخه
خيلی اذیتم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری