بنظرم بچه دختره
ب خونرسانی ربط داره ک خون ب پاهات نمیرسه
من از وقتی باردار شدم پاهام یخ یخه گفتن دختر ولی فکر نکنم ربطی داشته باشه
من ک قبل بارداری هم همش پاهام یخ بود حتی زیر پتو. الانم همین جورم
نه عزیزم😑
ولی خب بارداریه دیگه بدن هر روز با یه چیز مواجه میشه
من سر پسرم اینجوری بودم خودم داغ بود
پاهام سرد
الان هم بیبیچکم مثبت شده همینطورم
نه 😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.