پاهام خیلیییی سردههه 🥶😕
ربطی به جنسیت داره بنظرتون ؟ 🕵🏻‍♀️😂

۸ پاسخ

منم‌پام سرد بود دخمل دارشدم♥️🌸

پاهای من خیلی گرمش میشد پسره این

منم پاهام یخه یخه ،پتو رومه ها ولی باز پام یخه . چندنفرو دیدم پاهاشون یخ بوده بچشون پسر بوده

پاپوش یا جوراب بپوش گرم بشی.
من که تو خونه مث اسکیمو ها هستم😂😂😂

وای منم هفته ششم پاهام یخ الان زیر پتوام ولی خودم گرممه
تهوع هم ندارم خیلی کم شبا میاد سراغم ضرر نداره برای بچه؟

من پاهام سرد بود ان تی احتمال دختر داد 😍

منم همه جام گرمه دارم میپزم ولی پاهام سردهههه

پسره 😄😄

سوال های مرتبط

مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان علی اصغر مامان اورهان علی اصغر ۳ ماهگی