خانوما درد معده دارم ...چیکار کنم؟و آیا طبیعیه

۴ پاسخ

عزیزم بچت پسره؟

شربت الومینیوم ام جی بدون سایمتودین بگیر هروقت اذیت بودی بخور

فاموتدین بخورید

اره منم رو دخترم داشتم دکتر دارو داد بهتر شدم یادم نمیاد فکر کنم یه شربت بوددکترت بگو خب

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری