۴ پاسخ

من هم ازمایش دادم هم سونو
ازمایشش ۱۶ هفتگی

فق سنوگرافی عزیزم

فرقی نمیکنه

فقط سونو گرافیه ازمایش نداره

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته شانزدهم بارداری