۱۱ پاسخ

باید برنج رو یکبار بشورید
به خاطر کودهای شیمیایی که میزنن
بعد پهن کنید خشک شه
بعد آسیاب کنید و الک کنید
بله به خوبی آسیاب میشه

خودم آسیاب میکنم

خودم آسیاب کردم

مارک ترخینه از افق گرفتم

میخرم

خودم اسیاب میکنم عزیزم

خودم

من خودم اسیاب میکنم بعد الک میکنم

خودم برنج ایرانی میگیرم اسیاب میکنم

خودم درس میکنم

می‌خرم چون عین بیرون نمیشه اصلا

سوال های مرتبط

مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان آراز و آسنا مامان آراز و آسنا ۱ سالگی