مامانا ازمایش گلوکزم چطوره؟

تصویر
۸ پاسخ

لبه مرزه قندت

ناشتا ۹۲ هستی .
برا خوردن شیرینی بیشتر مراقب باش.
منم ۹۱ بودم تا اونجایی که میشه قند مصنوعی نمی‌خورم.
و دوباره هفته ۲۹ ناشتا تکرار کردم ، شد ۷۸

ناشتا لب مرزی عزیزم

چند گرفتن ازت

سر در نمیارم
هزینش چقد شد

اینم صفحه سوم

تصویر

اینم صفحه دوم

تصویر

خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی
مامان Jojo مامان Jojo ۵ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلین و کارن






🩵 مامان آیلین و کارن 🩵 ۴ ماهگی