۷ پاسخ

ایشالا میره بالا
ولی من از دکتر سونو پرسیدم گفت اگه جفت سرراهی بمونه و روی دهانه رحم رو بپوشونه سزارین میشی
مال من اومد بالا.اکثرا همینطورن که با بزرگ تر شدن رحم جفت هم میاد بالا

هیچی توکل بخدا کنید بالا میره چرا نره ما مادران باردار فقط استرس بخودمون میدیم بهش فکر نکنید تغذیه و استراحت و دستورات پزشک رو رعایت کنید خدا بزرگه

عزیزم من جفتم پایین بود ازاول بارداری تا انتی و حتی دوهفته قبل انومالی دیگه با استراحت رفت بالا
شیاف هم میزاشتم قرص هم میخوردم

موقع خواب زیر پات کوسن بزار شیب پیدا کنه

منم همینم امروز فهمیدم از chatgipitiپرسیدم نوشت استراحت و نوشیدن اب کافی نداشتن رابطه و بلند نکردن چیز سنگین حتی ۱ کیلو زیاد سر پا نموندن ترجیحا دراز کشیدن راه نرفتن طولانی

فهمیدی به منم بگو😢

وای سوال منم همینه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عارف کوچولو مامان عارف کوچولو ۶ ماهگی
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری