اگه تا انومالی جفت نیومده باشه بالا چی میشه🥲

۵ پاسخ

وای منم این مشکلو دارم😭

سلام واسه من تا هفته ۱۷پایین بود سونو دادم بعد تو انومالی ۲۰هفته خلفی شده بود

هیچی مثل من باید بگیری بخوابی

عزیزم منم ان‌تی جفتم پایین و قدامی بود
انقدر حرص خوردم سرش اما واسه انومالی رفته بود بالت

سزارین میشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری