بچه ها اگه جفت پایین باشه اگه رعایت کنم بعد چقدر میره بالا؟

۶ پاسخ

من جفتم پایینه دکتر خودم و سونو گفتن اگر مواردی که گفتن رعایت کنم تا آنومالی به احتمال ۹۰٪ میره بالا

مال من هنوز نرفته بالا البته استراحت نکردم

برا من تا انومالی هم بالا نیومده بود برا بچه قبلیم سی هفته که رفتم بالا رفته بود اینو نمیدونم دیگه

باید استراحت کنی و پله بالا و پایین نری بچه که بزرگ میشه جفت هم خودشو می‌کشه بالا
منم جفتم پایین بود بعد کم کم یکم اومد بالا هفته بعد سونو دارم ببینم وضعیت جفتم چجوریه
من لکه بینی هم داشتم که دکترم بهم شیاف پروژسترون داد از همون اول تا الان دارم استفاده میکنم

تا انومالی میره بالا

سوال منم هست
لکه بینی هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی