اینم سونوی من بنظرتون چطوره

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم عالیه هزینه این سنو چقدر شد؟؟

خوبه منم 31 هقته 1700 بودم
3100 دنیا اومد

طبق انتی خودت چن هفته بودی؟من طبق انتی ۲۹هفته و ۳ روز بودم اما رفتم ۳۰ هفته زد

عالی.

سفالیکه فکر کنم باید بریچ باشه

جنسیتش چیه
سنو خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه 💕🌱 مامان پناه 💕🌱 ۲ ماهگی
مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آیلین کوچولو🎀 مامان آیلین کوچولو🎀 ۱۰ ماهگی
مامان عرفان 😍 مامان عرفان 😍 ۸ ماهگی