خانوما سونوی رشد بچم چطوره بنظرتون

تصویر
۳ پاسخ

منم سونومو گذاشتم ببینش
تقریبا مث همیم
وزنش نرماله دکتر به منم گفت

ماشاالله خوبه وزنش هم خوبه

عالیه من سی هفته و چهار روز یک کیلو ششصدو بیست بود نگرانم کم باشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو🎀 مامان آیلین کوچولو🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 👑فسقلی هام👑 مامان 👑فسقلی هام👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی