خانوما انقباض که میگین چطوری هست؟

۵ پاسخ

فکر کنم سفت شدن منظم شکم با درد پریودی هست
من از هفته ۲۰ انقباض دارم نمیدونم بچست چیه
دکتر معاینه کرد گفت با این طول سرویکس نگران سفت شدن شکمت نباش اصلا
شاید طبیعیه که اینو گفت

از اینا که گفتی تنگی نفس و تپش قلب رو دارم😅😅😅

انقباض واقعی تایمش مشخص ومنظمه…

انقباض اگه کاذب باشه ک اهمیتی نداره،
انقباض واقعی ، شکم سفت میشه همراه با درد با فواصل منظم

شکم و رحم عین سنگ سفت میشه نفست میگیره تپش قلب اینا هم داری

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی