خانما تو شیردهی میشه ترشی خورد🥺

۶ پاسخ

مشاور شیردهی به گفت نخور که شیرت اسیدی میشه ترش می‌کنه ولی من میخورم دل کشی

ب من ک گفتن ترشی.
غذای پر ادویه.
نفاخ اینا نخور

من که هیچی نمیخورم نه ماست میخورم نه ترشی نه نوشابه نه دوغ نه پیاز نه سالاد هیچیه هیچی

من همه چی میخورم همه چی از اول اصلا خودمو محدود نکردم

من میخورم

بله من میخورم

سوال های مرتبط

مامان آیهان♥️ مامان آیهان♥️ ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان آرمان🖤ونیکا♥️ مامان آرمان🖤ونیکا♥️ ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی