تو دوران شیردهی خیارشور یا ترشی میشه خورد؟🫠

۵ پاسخ

رحمت سرد میشه ،رحمت الان زخم هست و ی مقدار غذای طبع گرم بخوری بهتره

حداقل دوماه اول نخور چون نفخ دارن

ن نخور شیرت ترش می‌کنه بچه بالا میاره

خیارشور تو ساندویج شاورما اینا ک هس من میخورم عزیزم🥲

نفخ داره عزیزم مخصوصا کلم ها

سوال های مرتبط

مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان آیهان♥️ مامان آیهان♥️ ۷ ماهگی
مامان نیهان💗 مامان نیهان💗 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان نیارا🧸🤎✨ مامان نیارا🧸🤎✨ ۱۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی