نظرتون درباره اسم آیلین چیه؟؟برا دخترم

۵ پاسخ

سلام زیباس

خیلییی خوش اوا و معنی زیبائی داره

اسم قشنگ و خوش اوایی عزیزم

من خیلی نمی‌پسندم
ولی شما هرچی که دوست داری بذار عزیزم😁

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان مونیکا مامان مونیکا ۳ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۴ سالگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۳ سالگی