نظرتون در مورد اسم سامیار چیه؟

۱۱ پاسخ

باااحتراااام فراوان قشنگ نیس البته نظرشخصی من هست

قدیمیه

قشنگه

اینکه میگن قدیمی خب اسم یه زمانی قدیمی می‌ه دیگه حالا هرچقدر اسم جدیدی8انتخاب کنیم مهم معنی و اینکه تو دهن خوب بیاد سامیار واقعا قشنگه

قشنگه

سامیار قشنگه اما کنی قدیمیه
اسم دخترت قشنگه و‌کم

اگه دوست داری بزار ولی خیلی زیاد شده زیر سنگم بلند میکنی یه سامیار هست
البته بازم میگم اگه دوست داری بزار

قشنگه

سامیار عشق عالی

از اسمایی که معنی اتش بدن خوشم نمیاد

مهم اینه به دل خودت بشینه . من تو کلاس بچه ام یه اسم هایی میشوم قیافه ام این شکلی میشه 😳 ولی مادرش با ذوق صداش میکنه مهم دل خودته و اینکه به فامیلش هم بیاد

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۳ سالگی