نظرتون در مورد ناخن کاری چیه؟؟؟
پوشک فرزند پروری شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

خوبه به شرطی که علاقه داشته باشی

منم شروع کردم

خوبه ولی اگه مشکل گرد درد و کتف درد نداشته باشی و کمر درد اینا میاره ب مرور
و اون مواد مایع ابی کاشت هم زیاد استفاده شه تهویه خوب نباشه واسه ریه بده
حتی همون تراشیدن ناخن ک پودرش پخش میشه همیشه ماسک باید داشت
دستتم تند و تیز و تمیییز ب شرط زخم نکردن خوبه
سالن خوبم بری مشتری باشه

خوبه ولی اول باید قیمت پایین بگی
و تبلیغ کنی
من ناخن کارم اولش گفت طراحی رایگان

پر درآمدِ،دیگه الان همه ناخون دارن ،ب شرط مشتری خوب تو سالن خوب و تند بودن دست

من دوست دارم
خیلی دوست دارم برم یاد بگیرم ولی شهر کوچیک مشتری خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۳ سالگی