۴ پاسخ

آره طبیعیه منم این دردا رو دارم ولی نامنظم

دیگ رحمت دارع اماده میکنه خودش برا زایمان .. هفته ۳۷ دیگ مهم نیس بچه کامله چ سزارین چ طبیعی وقتش رسیده

ارع چون نزدیک زایمانته

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی