من دارم میرم nt برام دعا کنید

۷ پاسخ

انشالله همه چی عالی باشه عزیزم در پناه خدا

سلام ازکجابفهمم nt خوبه

به سلامتی

کجامیری nt

انومالی هم تو 18 هفته ای نمیدونم عزیزم

ب چرا من 12هفترو رد کردم دکتر هنوز ننوشته

نه ازمایش بعد سونو

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته پانزدهم بارداری
مامان yasan🩵Alisam مامان yasan🩵Alisam ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری