۲ پاسخ

سلام مشکلی نداره منم گه گاهی تخمدونام یا واژنم تیر میکشه طبیعیه بچه در حال رشده

سلام خانوما من آزمایش غربالگری دادم زده نرمال اما دکتر گفته لب مرزه آزمایش مرحله دوم بده کسی بوده اینجوری باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری