سلام دوستان من هرازگاهی عطسه ک میکنم تخمدانام خیلی بد تیر میکشه چرا؟

۳ پاسخ

موقع عطسه و سرفه باید با کف دو دست اروم زیر شکمتو نگه داری

وقتی عطسه داری خودتو جمع کن یکم

منم سرفه میکنم با عطسه اینطوریم

سوال های مرتبط

مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری