عطسه کردم ، یهو زیر دلم و تخمدانام تیر کشید خیلی بد

۴ پاسخ

وقتی میخوای عطسه کنی دست از زیر شکمت بگیر دیگه درد نمیگیره زیرشکم یا تخمدانت

عادیه .
باد سرد وجودت زیاده .

منم بعد سرفه عطسه زیر شکممدرد خفیفی میگیره

منم اینطوریم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری