بچه ها من عطسه میکنم زیر دلم تیر کشید

۵ پاسخ

ماهم🥲

دردش طبیعیه منم هروز چندبار عطسه میکنم 😃 موقع عطسه یه مقدار خم شو دیگ درد نمیگیره

منم 🥲

وای منم اینجوری میش مخصوصا اگع دراز کشیده باشم خیلی بم فشار میاد سریع میشینم

سعی کن عطسه رو کامل بدی بیرون از داخل بهت فشار نیاد

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری