عطسه کردم زیر دلم خیلی بد تیر کشید. اشکال نداره؟

۵ پاسخ

طبیعیه

منم دیقا دیروز اینجوری شدم
تو تاپیکامم هست

نه طبیعیه منم اینجوری بودم

عزیزم شماهم درد پریودی دارین ؟من یه روز تاخیر دارم ولی کمرم و زیردلم دردمیکنه

اوائل منم همینطوری بودم جوری تیرمیکشیدک جیغ میزدم 🥲

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری