عطسه ک میکنم زیر دلم تیر میکشه خانما

۴ پاسخ

منم موقع عطسه پاهامو تو خودم جمع میکنم وگرنه تیر میکشه

طبیعیه
بخاطر کش اومدن رباطهای شکمه و رحمت هم میخواد بزرگ شه
میخوای عطسه یا سرفه کنی زیر شکمتو بگیر دردشو کمتر حس میکنی

طبیعیه
حالت دراز کش عطسه نزن

منم از اول بارداری انقدد عطسه میکنم نمیدونم چرا 😑😑

سوال های مرتبط

مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری