والا من حساسیت دارم ب این فصل خیلی عطسه میکنم شدتشم زیاده تا جایی ک میتونم زیر شکممو میگیرم عطسه میکنم اما ی وقتاییم از دستم در میره تا میخام زیر شکمم و بگیرم عطسه میکنم نگران نباش چیزی نمیشه
هروقت میخایی عطسه کنه دستتو بزار زیر شکمت سریع
منم آلرژی دارم اینجور بودم دکتر بهم گفت با شدت عطسه نزن ممکنه باعث لکه بینی بشه وقتی عطسه داری زیر شکمت رو بگیر اروم عطسه بزن
نه عزیزم عطسه دیگه دست خود آدم که نیست بچه چیزیش نمیشع
منم اینجوری ام میگن طبیعیه چون عضلات رحم کش میان
وای منم خیلی عطسه میکنم ، دلم خیلی درد میگیره، همش میترسم. هر وقت میخوای عطسه کنی زیر دلتو بگیر
نه عزیز جنین داخل آب هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.