وای عطسه میکنم زیر دلم تیر میکشه سمت چپ🥺🥹

۴ پاسخ

منم همینجوریم

مننممم

هر موقع عطسه ات گرفت حتما بشین و عطسه کن منم اگه خوابیده عطسه کنم درد خیلی شدیدی میگیرم

منم باردار بودم همینجور میشدم شکمت بگیر با دستت رو به بالا

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته ششم بارداری