۳ پاسخ

منم از نصف شب اینجوری ام ولی من سمت راستمه فک کنم تخمدان راستم باشه

البته سرما هم خوردم بد جور

نگران نباش عادی فقط استراحت داشته باشی کار سنگین نکنی خدای نکرده لکه بینی پیدا نکنی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری