۴ پاسخ

با دهن باز و ازاد عطسه کن ک ب خودت فشار نیاد

عیب نداره عادیه نترس
من تو بارداری ۳ بار بشدت مریض شدم و سرفه و عطسه های شدید میکردم

پاهات و جمع کن تو شکمت لحظه ای که عطسه میکنی

شماهم حالت تهوع داری
من سه روزه نتونستم چیزی بخورم

سوال های مرتبط

مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری