۱۶ پاسخ

اگه باشه با همه ما رک ها مثبت میشه خیالت جمع

منم دو روز پیش این مارکا زدم دو روز ب پریودیم مونده بود ینی درسته اعتماد کنم بهشش

روژان کاستی برای من منفی شد پریود شدم

خوبه درکل شانسیه

مدیکور سخت گیر میاد

تاخیر داری

من دوروز. ترشح خیلی خیلی کم دارم ولی خودم میفهمم در حد قطره اما کمی بو داره. اونم بوی بد نیست و چند روز مانده ب پریودیم. از اینماه. جلوگیری نداشتیم ب نظرتون باردارم

اره خیلی خوبه

سلام عزیزم تو ایتا یه گروه گهواره زدیم برای استفاده ازتجربیات همدیگه ویکم سرگرم بشیم دوست داشتی بگو دعوتت بدم

خوب هست ولی من که گرفتم هر دوبارش خراب شد

اره خوبه تایپکمو نگا کن همین مارک زدم هاله داره فکرکنم درسته

سلام دوستان. گلم. یه سوال داشتم لطفا جوابم بدین ک واقعا دارم ازین گهواره. ناامید میشم هرچی پیام می‌زارم ن کسی میبینم ن جواب میبینم

منم همینو زدم مثبت شد و درست بود

عالیه

همشون خوبن اگه آدم باردار باشه سریع مثبت میشه
من خودم مدیکور با کلی علایم زدم منفی شد به مارک نیست به اینه آدم باردار باشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
گوگولی گوگولی قصد بارداری
پسر آسمونیم پسر آسمونیم قصد بارداری