سلام این همون شیاف گل مغربیه

تصویر
۷ پاسخ

سلام من ماما همراه بهم داده الان36هفته 4روزم هست گفت 37هفته شدی 3تاباهم سوراخ کن بزار داخل واژنت اصن ضرر نداره توکل بخدا

آره خودش منم دارم میزارم

انگار قرص امگا 3هست 🤔

سلام‌آره همینه
هم‌خوردنیه هم داخل واژنی
اگه داخل واژن میخوای بزاری سوراخش کن

اینا ک شکل امگا س هست!؟

باید توی واژن بزاری؟!

آره خودشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان سامی و رقیه مامان سامی و رقیه روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی