با سوزن سخته من با چاقو یکم برش میزنم که قشنگ روغنش بیاد بیرون
من با سوزن امپول سوراخ میکردم چندتا که استریل باشه
هر۱۲ساعت میذاشتم
دکترت تجویز کرد؟
من دکترم گف از الان روزی یدونه بخورم از ۱۰ روز مونده ب تایم زایمان یدونه شیاف کنم
با سوزن استریل سرنگ باید سوراخ کنی
عزیزم سوراخش کن بعد با دست واژینال ردش کن شبا هم بزار که تا صبح باشه دهانه رحمتو نرم کنه دستمال هم بزار زیرا چون روغنیه همش میریزه
چقدر خریدی؟؟؟؟؟
تاحالا ندیدم ولی شبیه قرصه 😅
روزی دوبار
گمونم بایدبزاری زیرزبونت تاخودش آب شه
سوراخش کن بزار داخل واژنت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.