من که چند روزه گذاشته ام خبری نشد
فقط تهوع و سرگیجه کوفتی بهم داد
ماما به من گفت مطمین باش فقط گلمغربی داخل کپسولا باشه اگر چیز دیگه ای قاطیش باشه باعث مدفوع کردن بچه میشه
بعدش هم روغنش خارج میشه میتونی پد یا دستمال بزاری
ماما من بهم گفت یکیشو در بیار بزارش داخل واژن
گفتم سرشو سوراخ نکنم؟گفت نه نکن برای اینکه عفونت نگیری
حالا شما میخوای مثل من استفاده کن
عزیزم ببین سرشو با سوزن سوراخ کن از پهلوی کپسول سوراخ کنی بهتر سوراخ میشه...سرش یکم سفته. یه کوچولو فشار بده یکمروغنش بیاد بیرون بعد با دستت بزارم ته واژنت ...دراز بکش بلند نشو روغناش نریزه.سعی کن قبلش دسشویی بری ک یکمروغن رو نگه داری تو وژانت...سر سوزن رو هم حتما ضدعفونی کن وتمیز بشور.من شبا موقع خواب میزارم ...فقط بعدش همون ریختن روغن یکم رومخه 😁😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.