خانوما دخترم زیادی آب از دهنش میریزه بخاطر چیه

۵ پاسخ

دختر من رفلاکس و کولیک هم داشت

عزیزم از سردی فقط
شما ۲روز یه بار داخل شیشه اش باآبجوش یه کوچولو نبات حل کن
بده بخوره

من ب دخترم میدادم از نخود کوچولوتر سردی نمیکرد

پسر منم اینجوری شده جدیدا

لثه هاش دارن سفت میشن.از طرفی ممکنه حساسیت به پروتیین گاوی و رفلاکس هم داشته باشه

خاله من میگه از سردی بدنه
چون طبع شیر سرده
من یکم نبات دادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۶ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی