دمای ۳۷ و نیم تبه؟

۳ پاسخ

شروع تبه ، آبی زیاد بهش بده، خنک نگه دارش

اره تب خفیف

خفیفه

سوال های مرتبط

مامان ملورین🤰👼🩷 مامان ملورین🤰👼🩷 ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی