۵ پاسخ

سلام شاید زود زدی
من خودم با یکی دوروز تاخیر زدم معلوم نشد مثبت شد یا منفی بازم میخوام بی بی بزنم چون هیچ علائم پریودی ندارم
ولی پایین خط ناخنم خورد خراب شد
شاید اگه ناخنم نمیخورد خط تا پایین میومد

تصویر

این منفیه گلم ولی اگ باز تاخیر کردی یکی دیگم بزن❤️

نه منفی گلم

نه عزیزم چیزی نیست انشالله مثبتی و زود زدی

دورت بگردم یه روز تاخیر ک خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری