۱۲ پاسخ

نه والا من که نمیبینم

بله منم دیدم

منک نمیببنم هیچی ..اگه زیر پنج دقیقه افتاده اوکیه اگه بعد پنج دقیقه افتاده خط تبخیره

یه خط خیلی ریز که منم میبینم ولی به این حدا نمیشه اعتماد کرد باید پررنگتر بشه

اره عزیزم میبینم انشالله تا موعد قشنگ پر رنگ تر میشع

ی هاله خیلی کمرنگ از راه دور دیده میشه البته ک خیلی هم زود زدی

بنظرم هاله داره منم می‌بینم بزار چند روز دیگه بزن انشاالله پرنگ شه عزیزم ❤️

منم احساسم اینه میبینم

من میبینم
توی نور خورشید نگا کن مشخص میشه

من. دیدم
ولی اگ‌خودت میبینی بله مثبته💓

ن منفیه گلم خودتو اذیت نکن بزار موعود بگذره اینطوری ادم حالش گرفته میشه

منفیه

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم مامان حسین جانم هفته سیزدهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری