نه والا من که نمیبینم
بله منم دیدم
منک نمیببنم هیچی ..اگه زیر پنج دقیقه افتاده اوکیه اگه بعد پنج دقیقه افتاده خط تبخیره
یه خط خیلی ریز که منم میبینم ولی به این حدا نمیشه اعتماد کرد باید پررنگتر بشه
اره عزیزم میبینم انشالله تا موعد قشنگ پر رنگ تر میشع
ی هاله خیلی کمرنگ از راه دور دیده میشه البته ک خیلی هم زود زدی
بنظرم هاله داره منم میبینم بزار چند روز دیگه بزن انشاالله پرنگ شه عزیزم ❤️
منم احساسم اینه میبینم
من میبینم
توی نور خورشید نگا کن مشخص میشه
من. دیدم
ولی اگخودت میبینی بله مثبته💓
ن منفیه گلم خودتو اذیت نکن بزار موعود بگذره اینطوری ادم حالش گرفته میشه
منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.