خانوما دخترم از تخت افتاد زمین سرش خوزد به زمین چیزیش نمیشه

۲ پاسخ

منم این تجربه رو داشتم واااای چقد غصه خوردم
انشالله ک چیزی نمیشه ولی فعلا نزار بخوابه باهاش بازی کن شیر بده ببین میخوره و بالا نیاره
ب ۱۱۵ ز بزن
من اینجوری شد ز زدم ۱۱۵ قشنگ راهنمایی کرد

نزار بخوابه ی نیم ساعت ی ساعت
اگ دیدی خدایی نکرده بالا اورد و خیلی بیقراره ببر بیمارستان

سوال های مرتبط