۳ پاسخ

و اینکه میدونین برای بچه دوم چقد دسمزد میخواد یا نمیخواد

منم میرم پسر اولمو اون ب دنیا اورد سال ۱۴۰۰

بله من 402 دخترمو به دنیا اورد قرارع انشاالله امسال پسرمو ب دنیا بیاره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد