خانوما قندمو با دستگاه گرفتم ناشتا 91 چطوره؟؟

۴ پاسخ

خوبه

خوبه
ولی رعایت کن بازم ک بالا نره

ببین بد نیستا، ولی این دستگاه ها با ازمایش اختلاف دارن، برو ازمایش بده

تا 93و 95اوکیه ولی باید مواظب باشی بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری