خانوما بنظرتون این گهواره های ننو خوبه؟

۶ پاسخ

بنظر من بچه عادت میکنه به این مدل خوابیدن
منکه نمیگیرم

ارع من گرفتم خوبه

بنظرم خطرناکن بچه تا ۳ ماهگی فقط میتونه استفاده کنه
باید گود باشه بچه ک بزرگتر شد نیاد پایین ازش

اره عالین

خیلی تعریفشونو شنیدم

اره بنظر من خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری