سلام مامانا کی تو هفته ی من بچش بریچه؟

۶ پاسخ

واسه منم از همون اول بریچ مونده تا هفته دیگه سنو دارم ایشاله همینجوری بمونه سز بشم 😁

عزیزم هنوز خیلی وقت داره بچرخه

مال من بریچ

من😭😭

من دو قلو دارم و هر دو بریچن

نمیدونم ۳۲بریچ بود الان نمیدونم خداکنه سفالیک باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۲ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی