مامانا کسی تو هفته ی من کله ی بچش پایین بوده؟؟؟🫠

۱۲ پاسخ

اره عزیزم این هفته رفتم سونو سرش پایین بود

خب باید استراحت کنی گلم ک زود ب دنیا نیاد دیگه

انشالههههههههه برای همه ما
نی نی هامون سلامت دنیا بیان

مطلق که نه
ولی استراحت خیلی دارم رعایت میکنم خسته هم شدم از بس دراز کشیدم ولی خب مهم اینه سلامت نی نی دنیا بیاد

دکتر گفت رعایت کنم
استراحت دارم

منم سونو وزن رفتم ۳۱ گفت سرش پایینه

منظورتون سفالیکِ
من جفت پسرام از روز اول سفالیک بودن

من از انتی سفالیک بوده

اگه منظورت سفالیکه ، اره بچه من اینجوریه

بله عزیزم منم هستم

اکثرا همینن

من
ی هفته از شما پایینترم

سوال های مرتبط