۷ پاسخ

هشت هفته دیگه میرن برا تشکیل قلب نوبت بگیر برو خیر ان شاالله

خیلی طبیعیه.عدد بتا هم ربطی به دوقلویی نداره.

فک کنممم دوقولو باشه عدد بتا بالاس سنو تشکیل قلب هنوز نرفتی؟

طبیعیه من تو ۵هفته ۲۱هزار خوردی بود

بله طبیعیه چون هفتت بالاست و لقاح هم زود تشکیل شده

احتمال دوقلویی هستش

چقد تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان زانیار مامان زانیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥🩵 مامان جوجه🐥🩵 هفته شانزدهم بارداری