سلام این واژه یعنی چی تو آزمایش بتا؟؟

تصویر
۳ پاسخ

من امروز موعد پریودم بود بتام ۶۰ بود و پنج روز پیش۲۰/۵ نگرانم .چون میگن بتای پایین نشونه ی حاملگی خارج از رحمه😔

ینی بالا بودن

یعنی بالاست و نشونه ی بارداریه

سوال های مرتبط

مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان منا مامان منا هفته چهلم بارداری