سنو وزن بچه رفتین چند بود؟

۵ پاسخ

برای وزن بچه از هفته ۲۸ تا ۳۲ معمولا میگن انجام بدی،
من دکترم گفت ۲۶ هفته یه سونو برای چسبندگی جفت و‌خون رسانی جنین انجام بدم ( چون زایمان دوم هست و اولی سزارین شدم احتمال چسبندگی داده ) یه دونه ۳۲ هفته برای وزن جنین

منم نرفتم آخر ۲۸ میرم

سونی رشد از 28هفته تا32هفته هست

نه منم نرفتم باید چند هفته بریمم

کی باید بریم؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی