۹ پاسخ

منی که نداشتم اصلا جز ماه اول

کی خوب شدی یعنی من ۱۵هفته بمونم حالت تهوع میمیرم🥹

اره دقیقا منم 15,هفته خوب شدم

بهت نیومده ی روز ظهر ناهارتو آروم بخوری و همش تو معدت بمونه جذب شه🤣🤣🤣🤣عادت نداری ...خب دختر خوب خداروشکر 🧿♥️♥️♥️

منم قطع میشه نگران میشم🥺انشا الله به سلامتی و دلخوش بغل کنیم بچه هامونو❤️

ناراحتی😂😂

آره دیگه ویار تموم شده

میخایی تا قیامت داشته باشی☹️😑 خو دیگ هفته بره بالا تموم میشه دیگ

عادیه

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته نوزدهم بارداری