سلام خانما
کسی می‌فهمه جواب سونو من چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم دل خودتوبدنکن نگرانی برات بده.استرس سمه.برونسون دکترت بده.یکم وزنش کمه.منم بچه اولم ۲۶۰۰گرم بدنیااومد‌هیچیش نیس بخدا.لاغربود

خیلی نفس برام نمونده بس گریه کردم

رشد جنین مطابق با سن بارداری است.

وزن جنین مناسب است.

بعضی نسبت‌های استخوانی (مثل FL/BPD و FL/HC) کمی پایین‌تر از حد نرمال هستند و نیاز به پیگیری دارند.

مایع آمنیوتیک کاهش یافته است (AFI = 4.5 cm) که باید جدی گرفته شود و تحت نظر پزشک پیگیری گردد.
هوش مصنوعی اینو گفت👆🏾

چیزی‌نگفت دکتر سونو بهت؟
نمیدونم صورتی کرده وزنشو
فکرکنم وزنش یکم پایینه
چیزی بخوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی