برا سوزش معده چیکار میکنین خانوما🥲🥲

۷ پاسخ

ماست میخورم از اول بارداری هیچ قرص یا شربت نخوردم فقط مکمل ها

من که فقط میسازم

😂من چسناله

ی قرص ناشتا میخورم با ی شربت شکر خدا خیلی بهتر شدم

قرص ولی خیلیم تاثیر نداره

شربت میخورم

قرص و شربت

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراز جون مامان آراز جون روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی